اعلان

الثلاثاء، 13 مايو 2014

تابلت هواوي احسن ولا لينوفو ؟

تابلت هواوي احسن ولا لينوفو ؟

الموضوع بيختلف من شخص لاخر على حسب الارتياح 

انا شخضيا استخدمت تابلت لينوفو 

وشايفاه كويس بس عيبه الوحيد 

جودة الكاميرا سيئة جدا جدا 

رغم ان لينوفو سعره مش رخيص 

يعتبر سعره متوسط 

وصف تابلت هواوي ميديا باد - 7 بوصة، 16 جيجا، فضي المواصفات العامة شبكة الجيل الثاني 2G: جي إس إم (GSM): 850 / 900 / 1800 / 1900 شبكة الجيل الثالث 3G: HSDPA بطاقة SIM: متاح الهيكل الأبعاد: 183.5×103.9×7.2 ملم (7.22×4.09×0.28 بوصة) الوزن: 239 جرام اعدادات الشاشة النوع: شاشة لمس (IPS LCD) سعوية،16  مليون لون الحجم: 1200 x 1920 بكسل ، 7.0 بوصة (بكثافة تقارب 323 بكسل لكل بوصة) اللمس المتعدد: متاح، حتى 10 أصابع واجهة المستخدم: ايموشن 2.0 الصوت أنواع التنبيه: الاهتزاز، نغمات MP3 مكبر صوت: متاح جاك سماعات 3.5 ملم : متاح تقنيةDTS  لتنقية وتحسين الصوت الذاكرة: فتحة البطاقة: يمكن إضافة بطاقة SD مايكرو، بمساحة حتى 32 جيجابايت سعة التخزين الداخلية: 16 جيجابايت، رام 2 جيجابايت البيانات جي بي ار اس (GPRS): متاح إي دي جي إي (EDGE): متاح السرعة: HSDPA, 42 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps; الاتصال اللاسلكي (WLAN): واي فاي 802.11 b/g/n، واي فاي هوت سبوت (3G) خاصية البلوتوث: متاح، إصدار 4.0 يو إس بي (USB): متاح، مايكرو يو اس بي 2.0 الكاميرا الرئيسية: 13 ميجابيكسل، 4160×3120 بيكسل، تركيز تلقائي، فلاش LED المزايا: العنونة الجغرافية الفيديو: متاح، 1080p ثانوية: متاحة، 5 ميجابكسل المزايا نظام التشغيل: نظام الشغيل: أندرويد، إصدار 4.2.2 (جيلي بين) مجموعة الرقائق: هيسيليكون كيرين 910 المعالج: Cortex-A9 رباعي النواة، 1.6 جيجاهرتز جي بي يو (GPU): Mali-450MP4 استشعارات: مقياس التسارع، استشعار جيروسكوبي، أداة استشعار للتقارب، بوصلة الرسائل: رسائل قصيرة (عرض مترابط للرسائل)، رسائل الوسائط المتعددة (MMS)، البريد الإلكتروني، البريد الإلكتروني (Push Email)، الرسائل الفورية (IM) المتصفح: HTML5 الراديو: لم يحدد بعد جي بي إس (GPS): متاح، مع دعم A-GPS جافا: متاح، من خلال محاكي جافا MIDP مزود بميكروفون يزيل أصوات الخلفية عند التحدث يمكن استخدام تابلت هواوي ميدياباد X1 كشاحن للأجهزة الأخرى دمج شبكات التواصل الإجتماعي مشغل صوت يدعم MP3/WAV/WMA/Flac player مشغل فيديو يدعم MP4/H.263/H.264/WMV المنظم قارئ الملفات عارض ومحرر للصور مذكرات صوتية، طلب صوتي للأرقام توقع النص المكتوب البطارية: نوع البطارية: بطارية ليثيوم أيون غير قابلة للإزالة 5000 مللي امبير/الساعة

Men's Fashion Category

هناك 9 تعليقات:

  1. انا عاوزه اعرف تابلت هواوي ميديا باد اكس 1 احسن ولا اسوء من سامسونج جالكسي تاب برو والرجاء الرد باسرع مايمكن

    ردحذف
  2. لو سمحتو انا عاوز اعرف انهي افضل تابلت تابلت هواوي ميديا باد اس 1 ولا سامسونج جالكسي تاب برو و قلولي بسرعه علشان انا محتار اشتري انهي تابلت وانا اسمي علي

    ردحذف
  3. لو سمحتو انا عاوز اعرف انهي افضل تابلت تابلت هواوي ميديا باد اس 1 ولا سامسونج جالكسي تاب برو و قلولي بسرعه علشان انا محتار اشتري انهي تابلت وانا اسمي محمد

    ردحذف
  4. انا عاوز اعرف انهي افضل تابلت تابلت هواوي ميديا باد اكس 1 ولا سامسونج جالكسي تاب برو و قلولي بسرعه علشان انا محتار اشتري انهي تابلت وانا اسمي يوسف

    ردحذف
  5. انا عاوزه اعرف انهي افضل تابلت تابلت هواوي ميديا باد اكس 1 ولا سامسونج جالكسي تاب برو و قلولي بسرعه علشان انا محتاره اشتري انهي تابلت وانا اسمي ايه

    ردحذف
  6. نا عاوزه اعرف انهي افضل تابلت تابلت هواوي ميديا باد اكس 1 ولا سامسونج جالكسي تاب برو و قلولي بسرعه علشان انا محتاره اشتري انهي تابلت وانا اسمي الاء

    ردحذف
  7. انا عاوز اعرف انهي افضل تابلت تابلت هواوي ميديا باد اكس 1 ولا سامسونج جالكسي تاب برو و قلولي بسرعه علشان انا محتار اشتري انهي تابلت وانا اسمي محمود

    ردحذف
  8. دا في ناس كتيره عاوزه تعرف انهي تابلت احسن تابلت هواوي ميديا باد اكس 1 احسن ولا سامسونج جالكسي تاب برو وانا بصراحه منهم فقولو للناس الي كتبا تعليق بسرعه علشان ميكرهوش الصفحه وميتبعوهاش تاني علشان كده المفروض تردو علي تعليقاتهم بسرعه

    ردحذف
    الردود
    1. انت معاك حق علشان انا ارسلتلهم تعليق وهما مردوش عليا وانا اصلا عاوز انزل النهارده علشان اشتري التابلت

      حذف